lunes, 30 de mayo de 2011

Escoles del Balo de TIBI.

Ja esta en funcionament l'Escola del Balo de TIBI.
Este Diumenge pasat vam poder disfrutar d'els xiquets del PLA y BELTRAN d'IBI i els de L'Escola del Balo de TIBI. Es van organitzar tres partits al llarc del mati, comensan a les 10:00 i acaban vora les 14:00. Des de la WEB volem donar les gracies a L'escola Pla y Beltran d'Ibi, incluin Xiquets, Pares i com no, a Moises.

Vos d'eixem les webs per que mireu les fotos, les teniu en una seccio a la part dreta.

1 comentario:

  1. Contra qui vau jugar ahir en alcoi?.
    Tinc una pregunta per al Club.
    Perque es retira Koldo i Tano? Que hi ha mal rollo o algo. Perque tinc estes com haveu dit per asi, per el foro, que esta encara vinculat al club.
    Jo la veritat es que l'any pasat vaig anar molt poc o casi res a vorevos, pero recorde que vaig anara als 2 ultims partits de lliga i ell va ser el millor o dels millors, i l'altre dia estava entrenant.
    De Tano o comprenc perque el carrec d'entrenador crema i du molt temps, pero koldo.... no ho comprenc la veritat.
    Sort per a enguañ i intentare anar mes a vorevos.

    ResponderEliminar