lunes, 17 de noviembre de 2014

Resultats del CFS TIBI, d'este cap de setmana.

Resultats:

                 AC Milan  3 -- 5  C.F.S. TIBI Senior

      C.F.S. TIBI Aleví 2 -- 3 C.F.S. Castalla

C.F.S. San Joan "A" 0 -- 4 C.F..S. TIBI Infantil

          Salesianos Ibi 3 -- 3  C.F.S. TIBI PreBenjamin

Crònica Partit Infantil:

El partit comença amb el Sant Joan pressionant molt dalt, però les bones combinacions dels nostres feia que superarem la bona pressió del rival i començavem a crear bones ocasions, i en una d'elles un tir de Santi que el porter no pot agafar, és aprofitat per Jose per a fer el 0 a 1. En una altra jugada semblant Carlos se'n va per la banda en jugada personal, xuta el porter la para, però no aconseguix retindre i Santi s'aprofita per a fer el 0 a 2. El 0 a 3 arribava per una molt bona pressió nostra, prop de la seua àrea , en la qual robem i Carlos aconseguia el gol i poc despres acabava la primera part. Molt bona primera part nostra.
La segona part començava igual que la primera, el Sant Joan pressionant en tota la pista, però ho feia millor i amb més intensitat encara que la primera, ens costava molt combinar, però en una bona jugada nostra ens plantem 2 contra 1 i el defensa talla el baló amb la mà, provocant un penalt clar que transformava Jesus en el 0 a 4 definitiu. D'ací al final del partit ,ells van disposar d'alguna ocasió, pero els nostres porters van estar molt be.
En fi, un bon partit per part del nostres, que seguim millorant poc a poc...


(Firma la Crònica: Koldo)
 


Crònica Partit PreBenjamí:
Por fin, el sábado 15 de noviembre debutaba el equipo de Prebenjamines en partido oficial frente a los Salesianos de Ibi con el siguiente equipo: David, Rafa, Luis, Carlos, Berta, Luna, Esteban, David, Andreu, Yago y Javi.

El partido se celebró en el pabellón nº 2 del polideportivo de Ibi. La experiencia para los niñ@s fue alucinante ya que pudieron jugar en una pista donde tirarse al suelo no iba a suponer ningún rasguño, eso sí más de uno estuvo más tiempo tumbado en la pista que detrás del balón.

Aunque la verdad es que todo el equipo estuvo a la altura de la situación, y se consiguió un empate a 3 goles muy merecido (Luna con 2 goles y Berta con 1 gol), frente a un equipo de Ibi muy bien formado, pero como no, nuestra entrega nos llevó a conseguir este buen resultado.

Desde aquí felicitar a todos los xic@s del equipo, pero en este primer partido sí que es importante destacar a los más pequeños, ya que poco a poco va notándose su participación en el equipo.
(Firma la Crònica: Robert)
 
*.- Les cròniques referent als partits del Senior i Aleví, les podreu vorer dema a la vespra.

No hay comentarios:

Publicar un comentario